REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OUTLETOWEGO DEYSEY
1. Przedsiębiorca, kontakt
1.1 Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.deysey.com jest DEYSEY. z siedzibą w Wincentów 47, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lubartów. NIP 7141943279.
1.2 Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
– telefonicznie pod numerem telefonu komórkowego 570-444-760
– poprzez pocztę elektroniczną na adres: office@deysey.pl
2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego Outlet Deysey
2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
2.2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.
3. Zamawianie towarów
3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.deysey.pl
3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru oraz jego cenie.
3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
4. Jak kupować w sklepie internetowym
4.1 Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.
4.2 Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Do kasy”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.
4.3 Po wybraniu opcji „Zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
4.4 Po zalogowaniu do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
4.5 Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres lub do wybranego salonu House) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
4.6 Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis PayPal lub PayU) lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.
4.7 Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”.
4.8 Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”, a jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis PayPal lub PayU, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
4.9 W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system PayPal lub PayU), dyspozycję zapłaty należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek DEYSEY lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu PayPal lub PayU), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie.
4.10 Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
4.11 Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
4.12 DEYSEY może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
5. Ceny
5.1 Ceny na stronie sklepu outletowego internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
5.2 Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od rozmiaru paczki.
5.3 Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i sprzedającego. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się.
5.4 Deysey zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.
6. Dostępność zamówionych towarów
6.1 Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
6.2 W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
6.3 W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o pojedynczych rozmiarach produktu.
7. Niemożność zrealizowania zamówienia
W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia.
8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
8.1 Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
8.2 Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres lub do salonu, to czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. W przypadku wybrania wysyłki ekspresowej zamówienie jest kompletowane z priorytetem wysokim. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży.
8.3 Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Deysey firma kurierska.
9. Formy płatności za zamówienie
9.1 Przelew: przelewy, które akceptowane są przez Deysey, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu PayU lub przelew elektroniczny przy użyciu serwisu PayPal. Cechą szybkich przelewów z PayU jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności a następnie, ze strony operatora na stronę wybranego z listy banku, w celu dokonania transferu pieniędzy. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności.
9.2 Deysey nie akceptuje przelewów tradycyjnych, wobec czego Klient nie otrzyma numeru konta, na który należy dokonać wpłaty np. na poczcie.
9.3 Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayPal lub PayU. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.
10. Wykonanie umowy – termin
W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy (standardowa, ekspresowa), Deysey zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do 3 dni roboczych (w przypadku przesyłki ekspresowej) lub do 5 dni roboczych (w przypadku przesyłki standardowej), od poprawnego złożenia zamówienia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
12. Koszt dostawy
12.1 Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
12.2 Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
– w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności online – 10 PLN brutto;
– w przypadku przesyłki ekspresowej kurierem i płatności online – 15 PLN brutto;
13. Odstąpienie od umowy
13.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
13.2 Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
13.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
– przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: office@deysey.pl
13.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
13.5 W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Deysey zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Deysey, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Deysey została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
13.6 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
14. Reklamacje
14.01 Wszelkie reklamacje oraz pytania dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie należy składać drogą e-mail – office@deysey.pl.
14.02 Złożone reklamacje zostaną przez nas rozpatrzone przez 14 dni od otrzymania zgłoszenia drogą e-mail.
15. Rezygnacja z zamówienia
15.1 Klient może zrezygnować z zamówienia poprzez adres e-mial: office@deysey.pl
16. Postanowienia końcowe
Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. Klient ma możliwość pobrania faktury w panelu Klienta. Deysey nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
16.1. Przetwarzanie danych osobowych
Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Deysey danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów.
16.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od Deysey np. o akcjach promocyjnych.
ZWROT I WYMIANA TOWARU ZAKUPIONEGO W E-SKLEPIE
ZWROT
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zamówione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich dostarczenia. Jest to warunek konieczny do uzyskania zwrotu gotówki.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Zwrot:
Produkty możesz odesłać do naszego e-sklepu kontaktując się poprzez adres e-mail: office@deysey.pl
W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).